środa, 12 października 2016

Zdrowa środa-czas na deser. Serek wiejski z owocami i miodem


Pamiętam te czasy kiedy twaróg, serek wiejski i inne produkty mleczne były dla mnie nie do zniesienia. Nie lubiłam tego i nie czułam jakiejkolwiek potrzeby żeby to jeść. Jak widać, po 20 roku życia się to zmieniło i teraz bardzo chętnie sięgam po tego typu produkty.
Dziś bardzo proste, szybkie i mało twórcze drugie śniadanie. Lubię tego typu przekąski, dlatego też postanowiłam się tym z Wami podzielić. Nie wiem jak Wy, ale ja drugie śniadanie traktuje jako chwilę, w której mogę napić się ciepłej kawy lub herbaty, a do tego przekąsić coś słodkiego, przy okazji rozmyślając o ''niebieskich migdałach''.

Co potrzebujemy: serek wiejski, banan, gruszka, mieszanka suszonych owoców z orzechami, miód. Na samo dno miseczki dajemy serek, układamy banana i gruszkę pokrojone w plasterki i posypujemy mieszanką. Całość polewamy łyżeczką miodu i GOTOWE! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz