środa, 5 października 2016

Tosty na obiad ?? Pomysł na wytrawną wersję z sadzonym jajkiem, serem camembert i warzywami.


Cyklicznie, co jakiś czas dopada mnie ochota na tosty w wersji obiadowej. Pierwszy raz z takim pomysłem na obiad spotkałam się parę lat wstecz, kiedy to mój tata przygotował mojej rodzinie pyszne tosty z polędwiczką i sosem kurkowym - NIEBO W GĘBIE! Do dziś nie potrafię sama odtworzyć tego smaku, ale może kiedyś się uda ??
Tymczasem stworzyłam dla Was swój autorski pomysł, z którego jestem dumna, bo obiad jest naprawdę smaczny, a do tego szybki i prosty !


Niektórzy z Was mogą sobie pomyśleć ''TOSTY NA OBIAD ?!'', ale powiedzcie, czemu nie? Dostarczymy wszystkich wartości odżywczych: białko, witaminy, węglowodany i tłuszcze, a do tego będziemy mieli lekką odmianę od codziennego jedzenia mięsa na obiad :) Samo przygotowanie jest tak dziecinnie proste, że poradzi sobie z nim nawet osoba, która ma dwie lewe ręce jeśli chodzi o gotowanie.


Do zrobienia tego posiłku niezbędny nam będzie toster oraz patelnia. W pierwszej kolejności przygotowujemy sobie warzywa i ser camembert. Ogórek obieramy, sałatę myjemy i kroimy na małe kawałki. Ser camembert kroimy w plasterki.
Na patelni rozgrzewamy małą ilość oleju ryżowego, następnie wlewamy określoną ilość jajek, którą potrzebujemy. Przyprawiamy solą oraz dużą ilością ziół.
W międzyczasie wkładamy chleb do tostera i przygotowujemy grzanki. Gdy już będą gotowe, smarujemy je niewielką ilością sosu chili, na który kładziemy ser camembert, a następnie poszatkowane ogórki oraz sałatę.
Na tak przygotowaną kanapkę dajemy jedno, dobrze usadzone jajko :)
I GOTOWE!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz