czwartek, 18 sierpnia 2016

Powitanie

Trochę czasu minęło od mojego ostatniego, blogowego wpisu. Dużo się wydarzyło, wiele się zmieniło i tak szczerze mówiąc, siedzę już od pół godziny i dalej nie wiem co napisać żeby było składnie, ładnie i miło. Ten blog to moja nowa opcja, nowe możliwości, małe spełnianie marzeń z udowodnieniem sobie, że można wszystko!
Parę lat wstecz, w życiu bym nie pomyślała, że dam radę sama stworzyć szablon bloga. Poddałabym się już po pierwszym, małym niepowodzeniu. A teraz? Chociaż nie wszystko wychodziło jak chciałam, chociaż po zrobieniu pierwszego szablonu, nad którym siedziałam dobre 10 godzin wszystko szlak trafił - nie poddałam się! Były płaczki, były nerwy, ale była też motywacja do działania i wsparcie bliskich, którzy powtarzali ''Jak nie Ty, to kto?''.

Mam na swoim koncie już kilka blogów, którym niestety nie oddawałam całego serca. Grafika była byle jaka, posty niedopracowane i na ''odwal się''. Teraz wiem, że aby coś osiągnąć i rozwinąć to o czym się marzy, trzeba nad tym pracować i starać się być perfekcyjnym w tym co się robi! Dawać z siebie wszystko, nawet przy pracy nad najmniejszym szczegółem!
W tym wypadku nie powiem, że ''mam nadzieję, że razem z Tomkiem stworzymy coś ekstra'', dzisiaj Wam napiszę, że my NA PEWNO stworzymy coś wspaniałego! Małymi kroczkami do przodu, będziemy Was zasypywać naszymi pomysłami, inspiracjami i usługami, a Wy będziecie mogli na bieżąco śledzić Nasze poczynania :)

Do następnego kochani!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz